~* Ważne:

Regulamin:
1. Regulamin Twym panem i władcą.
2. Jest to stado koni magicznych. Jeżeli nie jesteś pewien, czy Twoja fotka jest wystarczająco magiczna, zgłoś się do Carmen. (Fotka musi być legalna.)
3. Zapisy w księdze. Ewentualnie na chacie.
4. Nie można używać Caps Locka i pisać "TrAffKą".
5. Każdy koń może mieć magiczną moc, ale bez przesady!
6. O wyrzuceniu ze stada decyduje Para Alpha.
7. Można łączyć się w pary/małżeństwa.
8. Nie ubliżamy sobie. Konflikty załatwiamy poza stadem.
9. O partnerstwie/małżeństwie pisze ogier. (Chyba że takowego nie ma w związku.)
10. Prosimy o zachowanie zasad ortografii i nie używanie emotikon podczas RPG'owania.
11. Fotki wstawiamy zalinkowane (ewentualnie zmniejszone). Wygląda to estetyczniej.
12. Nie podszywamy się pod innych.
13. Jeżeli źrebaki dorosną mogą odejść ze stada.
14. Ten, kto nie napisze w notce powitalnej miejsca w hierarchii zostaje wpisany jako zwykły członek stada. Potem może to zmienić pisząc do Alphy.
15. Wszelkie pytania, pomysły, usterki na blogu, pretensje kieruj do Pary Alpha.

---

Stan Stada:
Klacze: 13
Ogiery: 10
Źrebięta: 1
Razem: 24

Ogłoszenia:
- Stado zostało przeniesione. Proszę zgłaszać się pod notką (lub na gadu do Carmen)!
- Podawajcie nowe miejsca w hierarchii.
- Żyjcie!

Nieobecności:

Shadoweses (do końca wakacji.)

31 grudnia 2012

Powracają w szarej mgle...


"Cichy wiatr poruszał drzewami, od lasu nadchodziła mgła... .Na polanę wleciał pegaz, zaczął rozglądać się po całej łące, jakby czegoś szukał po chwili wraz z mgłą pojawił się duch. Obejrzała całą polanę.
-Nadal, nie potrafię przyzwyczaić się do tego,że mogę cię przejrzeć...-przenikła ciało siostry skrzydłem"


Tak tak, Lady i Panama powracają po dłuższej nieobecności spowodowanej brakiem internetu, czasu i chęci do jakiegokolwiek życia w sieci...

No to tak:

Najpierw ja. -duch zmienił się w siwego pegaza.

Imię: Invisible Lady... kiedyś Lady...

Ksywy: Laska, Ghost, Invi.

Płeć: klacz

wiek: bo ja wiem...

Historia: Jak wiadomo powracałam i opuszczałam stado...ale chyba bardziej was interesuje dlaczego jestem duchem... to bardzo ciekawa historia.-spojrzała na siebie-  jaki iż stwierdziliśmy ,że lepiej będzie poszukać miejsca, własnego... niestety na ironię trafiłyśmy do miejsca gdzie musiałyśmy sprostać wyzwaniom aby się stamtąd uwolnić, co nie było łatwe, jak widać sprostałyśmy prawie wszystkim... Panama za spełnienie wszystkich zadań dostała przemianę, ja za wpadnięcię do rzeki duchów stałam się duchem, nie kontroluję tego kiedy zmieniam się w starą siwą Lady... Dlatego moje życie się zmieniło...

Hierarchia : Szpieg... chyba się do tego nadaje nie?

Moc: Hm... Podobno potrafię rozmawiać z duchami...haha dziwnie jakbym nie umiała będąc duchem...ale też podobno potrafię wskrzesić kogoś... hm.. .

Wygląd: http://mustang-sauvage.deviantart.com/art/Happy-Halloween-Close-Up-327510174?q=gallery%3Amustang-sauvage%2F990251&qo=0

Przemiana: http://opaque-studios.deviantart.com/art/kilzer-172531584?q=gallery%3Aopaque-studios%2F11022879&qo=68


-To może teraz ja.

Imię: Panama

Ksywy: Pam, pam Pam.

Wiek:  czy to ważne?

Historia ta sama co Lady... tylko z lepszym zakończeniem...

Hiera:  czujka powietrzna...  hm... moje czekoladowe skrzydła do czegoś się przydadzą...

Fota: http://plaguedog.deviantart.com/gallery/7894338?offset=48#/dmcz2d
Przemiana: http://www.plaguedog.deviantart.com/gallery/?offset=96#/d1168mf

Przemiana podobno miała być straszna.... bez efektów...


3 komentarze: